Stap 1 - Reisverslag uit Leek, Nederland van Jose Wit - WaarBenJij.nu Stap 1 - Reisverslag uit Leek, Nederland van Jose Wit - WaarBenJij.nu

Stap 1

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

10 Januari 2015 | Nederland, Leek

Hej Hej

Ja het is bijna zover. Om precies te zijn nog maar zeven nachtjes slapen. De aftelapp op mijn telefoon houdt het nauwkeurig bij. Ik voel me net een klein kind wat afteld voor haar/zijn verjaardag.

Vandaag ingechecked en een hostel geboekt voor de eerste nacht.

Het meest rare van allemaal is nu het afscheid nemen. Het kan best zijn dat je mensen een half jaar niet ziet. Echter dat de optie om ze te zien zoveel moeilijker wordt maakt het lastig.

Dankzij mijn vriendinnetje is de kledingselectie voor in de koffer al gemaakt. Nu alleen het daadwerkelijke inpakken nog.

Deze week alle laatste dingen regelen en dan gaan genieten van alles wat dit avontuur mij te bieden heeft. Het helemaal alleen, alles opnieuw ontdekken vind ik wel spannend. Ik weet dat alles goedkomt dus ik maak me verder geen zorgen.

Nog 7 nachtjes tot ik vlieg!!!

Tack voor het lezen!

  • 10 Januari 2015 - 20:13

    Rixt:

    leuk dat je een blog bij houd! ik ga hem zeker volgen :)
    wordt vast een top tijd!!! liefs

  • 11 Januari 2015 - 10:33

    Simone Groeneveld:

    Beste José, Wat goed dat al een blog hebt aangemaakt. Leuk en spannend hè, de voorbereidingen. Bedankt voor het toevoegen. Je kunt nog niet vrienden worden met de anderen, want je bent de eerste die het blog heeft aangemaakt. Veilige reis! Groet, Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jose

Voor mijn minor van school ga ik 4,5 maand naar Stockholm toe om te studeren. In deze blog wordt elke twee weken een update gezet over hoe het gaat wat ik allemaal heb gedaan en waarschijnlijk ook nog foto's

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 2664

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 09 Juni 2015

Stockholm

Landen bezocht: