De helft is alweer geweest - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Jose Wit - WaarBenJij.nu De helft is alweer geweest - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Jose Wit - WaarBenJij.nu

De helft is alweer geweest

Door: Josedorien de Wit

Blijf op de hoogte en volg Jose

27 April 2015 | Zweden, Stockholm

Zo, de tijd gaat met de dag sneller.
Waar het nog maar gisteren leek dat ik überhaupt aankwam. Ben ik er nu al meer dan drie maanden. Aan terug naar huis gaan wil ik eigenlijk nog niet denken. Er gebeuren hier namelijk zoveel geweldige dingen. Zoveel geweldige ervaringen en momenten die ik niet zo snel zelf zou beleven in Nederland.

Een voorbeeldje. We zijn naar de ESN Sea Battle geweest! 2100 studenten uit de baltische omgeving op één boot! Gekte ten top. Drie dagen feesten en de meest geweldige en rare herinneringen. Wat een hulde voor die dagen.

Verder is deze week mijn laatste week om mijn stage af te ronden. Wat bestaat uit een essay schrijven en een presentatie geven. De concentratie heeft mijn lichaam nog niet betreden. Vooral niet als ik alle koningsdag en nacht dingen op facebook, snapchat en op instagram voorbij zie komen.

Verder ben ik druk bezig met uitzoeken wat ik nog wil gaan doen als ik hier ben. Welke plekken ik nog wil zien en waar ik mijn papa en mama mee naar toe ga nemen. Sorry paps en mams jullie krijgen een vol schema!
Elke dag is een nieuw avontuur die ik met beide handen aangrijp! Stiekem loop ik al te fantaseren over mijn volgende reis! LIO-stage we gaan wat leuks ervan maken. Nu eerst maar een concentratie zoeken!

Tot over een paar maandjes lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Ojaa ik zal ook even wat mooie fotootjes toevoegen!

  • 27 April 2015 - 17:30

    Paps En Mams:

    We zijn de dagen aan het aftellen. Tot binnenkort lieverd.

  • 28 April 2015 - 15:19

    Rixt De Wit :

    suuper leuk Jose! En hele mooie foto's! Genietse nog maar even, dikke kus

  • 28 Juni 2015 - 10:50

    Simone:

    Leuke foto's. Ook een ok verslag, maar wel erg kort voor een maandelijkse post.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jose

Voor mijn minor van school ga ik 4,5 maand naar Stockholm toe om te studeren. In deze blog wordt elke twee weken een update gezet over hoe het gaat wat ik allemaal heb gedaan en waarschijnlijk ook nog foto's

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 2666

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 09 Juni 2015

Stockholm

Landen bezocht: